top of page

Høst samling


Vi har vært en liten gjeng som har klart å få til noen helger med samling sammen. Det er utrolig gøy å få trent sammen og hundene elsker det. Første samling var i Hallingdal. Jeg var ikke med på alle øktene da det blir for tungt for meg, men fikk mye utbytte for det. Det ble fine økter for hundene, der de fikk badet og svømt i en times tid. Det ble også en rulleskiøkt, der vi først trente på teknikk og fikk litt fart på oss. Vi avsluttet med et lite testløp som bare gikk oppover en lang bakke som er ca 4,4 km lang. Tiden ble 24.21. Målet var dermed å slå denne tiden på søndagens økt. På lørdagen var Zorro, Tingeling og jeg med på sykkeltrening. Der kjørte vi styrke drag oppover fra Havsdalen til toppen. Deretter hurtigdrag inn til Prestholt. De andre tok en times joggetur før de tro hjemover. Men jeg og hundene dro direkte tilbake. På søndagen stilte Zorro og jeg opp på en ny sykkeløkt. Denne gangen med fokus på hurtighetsdrag og forbikjøringer. Det ble en bra økt og filmen over demonstrerer det vi gjorde. Deretter avsluttet vi helgen med en rulleskiøkt igjen. Det ble det samme som fredagen. Teknikk, oppvarming og deretter et avsluttende testløp. Målet var å slå tiden fra fredagen. Løypa var det samme; oppover i 4,4 km. Tiden ble denne gangen 22.30. Jeg slo dermed tiden min nesten med 2 min. Så det var veldig positvt. Jeg klarte å fokusere mye mer på teknikk og det utgjorde nok veldig mye. Så det skal jeg virkelig ta med meg til vinteren og fokusere mye på. Takk for en super helg!

Siste innlegg
bottom of page