top of page

Drammen Grand Prix


Foto: Ina Bolmstedt

Da var barmarksesongen i gang, endelig. Det var gøy å se igjen alle, sola strålte og jeg var klar for å stille med Zorro i sykkelklassen og med Tingeling og Sylvester i 2spann kickbike, for å få litt trening med dem. Det var to fulle heat i sykkelklassen og de slo sammen kvinner og herrer. Zorro og jeg kom godt ut fra start og lå som nummer tre helt inn mot mål, da kom vi oss inn til 2 plass og gikk videre til finale. Finalen gikk greit unna og starten gikk fint. Vi fikk lagt oss som nummer tre og lå der litt. Så sa kroppen min stopp og den ville ikke gi noe mer og dermed forsvant vi bakover. Ingenting jeg får gjort noe med. Bare være glad for at ting går fremover. Totalt med kvinne og herre klassen ble vi nr 7 og nr 5 av kvinnene. Zorro jobbet veldig bra, men jeg klarte ikke å følge han opp. Det var utrolig gøy å stille igjen og det var en fin oppladning til NM som er 15 okt. For å få trent de to andre hundene, stilte jeg i kickspark 2. Sylvester var helt rå og han har en sinnsyk fart, men gamlemor Tingeling har mistet mye av farten og klarte ikke å holde følge. Vi endte da med å roe litt ned og få en fin gjennomkjøring. Etter endt løp trente jeg Sylvester på sykkel og det var utrolig gøy. Han skal også stille til NM med et familiemedlem i Gutter 14-16. Det blir skikkelig gøy. Vi gleder oss og skal prøve å samle krefter og stille med godt mot. NM skal være på Eidsvoll verk skistadion 15-16 oktober.

Foto: Ina Bolmstedt

HER KAN DERE SE FILM FRA MINE RUNDER:

Og her er en treningsfilm med Sylvester som er klar for NM


Siste innlegg
bottom of page