top of page

NM 2016

NM og barmarksesongen er over for i år. Etter en tung oppladning med en hard 6 ukers forskjølelse og UVI har det ikke blitt allverdens oppladning for oss. Men vi gledet oss til å stå på startstreken igjen. I år var det en helt ny NM løype som utfordret utholdenheten og det tekniske. Vi stilte til start med mål om å komme hel gjennom, da flere hadde skadet seg på treningsturer gjennom løypa. Det ble en god start og farten var med. Zorro jobbet som vanlig veldig bra og jeg klarte å henge med de fleste stedene. Men noen steder fikk jeg ikke jobbet like hardt som jeg ville og der forsvant mye tid. Jeg hadde også bare vært gjennom løypa en gang så jeg tok det rolig i de værste svingene. I mål var jeg godt fornøyd og med en 5 plass ble jeg strålende fornøyd. Det hadde jeg ikke trodd i en så krevende løype. Men denne plasseringen kunne vi også dratt videre til EM i England. Men blir hjemme denne ganger og lader opp mot vinteren.

Sylvester fikk også prøvd seg med Jacob i gutte klassen. Dette var Jacob sin første konkurranse og han var så klart veldig spendt. De fikk til en veldig bra gjennomkjøring og havnet på en 3 plass og de fikk sin første bronsje sammen. Noe som gav veldig mersmak til vinteren.

Pappa stilte også opp med Odin og fikk seg en fin treningstur ;)


Siste innlegg
bottom of page