top of page

Barmark NM 2015

Da var barmarks sesongen over for vår del. Det ble avsluttet med en knall NM helg. Jeg har hatt en kjedelig oppladning med 3 uker bronkitt + all annen behandling kroppen min får om dagen. Det tar på kreftene, men jeg var veldig klar for å stille til start! Sylvester og jeg stilte til start på lørdag i kickbike klassen. Det er mange år siden jeg har stilt i dette så jeg var spent på sparke egenskapene mine. Målet var å komme fint igjennom løypa og at Sylvester fikk enda mer erfaring. Jeg håpet på at han leste løypa litt bedre enn på sist løp. Det gjorde han også, men fremdeles skulle han under noen sperringer (SE FILM HER). Ellers løp han som bare det. Jobber fokusert, men blir usikker på noen situasjoner. Han har det i hodet så dette blir forhåpentligvis enkle ting å jobbe med frem til vinteren. Han er veldig ung og har lite erfaringer så syns han var veldig flink og jeg er fornøyd. Det ble en 22 plass. Plasseringen var jo dårlig, men tiden og gjennomkjøringen er jeg fornøyd med, med tanke på mine sparke egenskaper som ikke er til å skryte av. Tingeling lånte jeg bort til Malin Line og de kom på 24 plass. Tingelingfrøkna har mistet fart det siste året og sparkesykkel passer henne ikke helt. Men de fikk gjennomført med en fin tid og de begge hadde det gøy. De stilte også i snøreløping og det gikk mye bedre. Det ble en 4 plass, bare 4 sek fra bronsjen. På søndagen stilte Zorro og jeg i sykkel klasse. Vi var rimelig motivert for dette. Jeg følte at dette løpet var så godt som feilfritt fra Zorro sin side. Han jobbet så bra, responderte på meg og jobbet godt i svingene. Han hadde også høy fart, men det resulterte i at jeg følte at jeg ikke klarte å holde følge med han. Jeg klarte ikke å gi på mer og bremset oss litt. Men jeg var virkelig rørt over målgang over hvor godt han hadde jobbet. Det er så sinnsykt gøy!!!! Vi kjørte oss inn til en 5 plass, 5 sek fra bronsjen. Medalje var jo ett mål, da den røyk fra oss i fjord, men det holdt ikke. Nærme er vi, og snart skal vi klare det!!! Tiden fremover skal Zorro få bra med trening fremover, min kropp skal gjennom mye behandling så får se hvordan treningen blir på den fronten. Jeg gleder meg uansett masse til vinteren og har mine mål klart foran meg ;) Filmen er fra nå under NM med Zorro i sykkelklassen.

Litt funfacts fra søndagen med Zorro. Jeg hadde gj.sn.puls på 193 og maks 211. Vi hadde gj.sn.fart på 29,9 og maks fart på 36,9 km/t. Det er gøy med pulsklokke :D


Siste innlegg
bottom of page